Dział marketingu Tekniski zyskał nowego członka! Jest nim Aleksandra Latocha, która odpowiedzialna będzie między innymi za działania komunikacyjne i digital marketingowe.
Aleksandra jest absolwentką kierunku matematycznego Politechniki Śląskiej oraz programu Wise & Young, poświęconego rozwojowi menadżerów. Jak sama podkreśla, matematyka jest dla niej kwestią myślenia – a nie liczenia. Jej umiejętności interdyscyplinarnego łączenia procesów inżynierii z zagadnieniami komunikacji, sprzedaży i marketingu doskonale uzupełnią dział promocyjny Tekniski.
Nowa członkini naszego zespołu ma nie tylko bogate doświadczenie w kształtowaniu wizerunku firm i produktów, ale też chętnie angażuje się w działania prospołeczne – kampanie i inicjatywy niosące realne rozwiązania dla osób potrzebujących. W swojej karierze prowadziła edukację technologiczną i przybliżała idee smart house oraz smart office na wszystkich poziomach edukacji – od drugiej klasy podstawówki, przez szkołę średnią, studentów, koła naukowe i słuchaczy MBA, aż po różnorodne grupy zawodowe, stowarzyszenia i oficjeli.
Aleksandra jest autorką licznych artykułów branżowych i popularnonaukowych na temat wpływu technologii na ludzkie życie. Była jurorką konkursów branżowych (w konkursie start-upów „Start-up Challenge” oraz PLGBC Green Awards), a także nominowaną w m.in. Top Woman in Real Estate (w kategorii „Marketing”). Sprawdziła się również w organizacji mecenatu wystawy sztuki, prezentacjach produktowych na targach przemysłowych oraz wydarzeniach sportowych i hakatonu. Aktualnie skupia się na digitalizacji i innowacjach w marketingu, zachowując ciągłą dbałość o strategię i relacje.
Prywatnie odpoczywa, biegając, wysyłając kartki (postcrossing) i szukając skrytek (geocaching).