Wpisz czego szukasz
i kliknij enter

Dołącz do nas!

Wierzymy, że za sukcesem firmy stoją ludzie. Ludzie pełni pasji. To właśnie dzięki nim jesteśmy w stanie świadczyć różne usługi dla wielu branż. Sprawdź czy do siebie pasujemy ->

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Sales Support

Firma: Tekniska Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: praca hybrydowa (40% biuro w Gliwicach, 60% zdalnie); wyjazdy służbowe 35-40 dni/rok

Forma współpracy: UoP albo B2B / pełen etat 

Wynagrodzenie: w zależności od poziomu kompetencji i doświadczenia

Informacje na temat procesu rekrutacyjnego:  

  • 2 etapy (online + spotkanie w biurze w Gliwicach) 
  • Język rekrutacji: polski 

O nas:

Jesteśmy grupą ludzi pełnych pasji, którzy szczerze wierzą w możliwość dokonywania zmian i kierują się podobnymi wartościami. Na co dzień, realizujemy ambitne projekty z obszaru cyberbezpieczeństwa i transmisji danych w polskim przemyśle oraz współpracujemy z dostawcami rozwiązań i technologii, którzy są liderami w swoich dziedzinach.

Zajmujemy się też edukacją i budowaniem społeczności #OTWarriors – posiadamy własny program szkoleniowy – Akademia Tekniska i jesteśmy organizatorem jednej z najciekawszych konferencji OT Network & Cybersecurity w Europie – CyberTek Tech Festival.

Cenimy sobie cele związane ze zrównoważonym rozwojem i CSR oraz angażujemy się w wiele inicjatyw charytatywnych m.in. przekazując 2% zysku netto na cele charytatywne.

Kogo szukamy?

Do naszego zespołu w Gliwicach szukamy osoby, która jest na początkach swojej ścieżki zawodowej (student/-ka 4-5 roku studiów, absolwent/-ka), która chce rozwijać się w obszarze sprzedaży systemów/rozwiązań cybersecurity i sieci przemysłowych. 

  • Aktywne nawiązywanie rozmów z potencjalnymi klientami w celu wstępnej kwalifikacji leadów i rozpoznania ich zainteresowania oferowanymi rozwiązaniami 
  • Prowadzenie rozmów mających na celu zrozumienie potrzeb biznesowych klientów i dopasowanie odpowiednich rozwiązań, przekierowanie do właściwego opiekuna klienta  
  •  odpowiadanie na zapytania oraz udzielanie podstawowych informacji na temat oferty 
  • Bliska współpraca z działem handlowym poprzez organizowanie spotkań z klientami oraz zapewnienie sprawnej komunikacji między klientem a zespołem sprzedażowym 
  • Wykształcenie min. średnie. Mile widziani absolwenci i absolwentki techników i szkół o profilu technicznym,  
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (stacjonarnie bądź call center) 
  • Znajomość narzędzi Microsoft Office 
  • Prawo jazdy kat. B  
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1 
  • Zainteresowanie nowymi technologiami  
  • Język polski (ojczysty)  
  • Umiejętności rozpoznania biznesowych potrzeb klienta 
  • Zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole, samodzielność 
  • Otwartość, elastyczność i orientacja na zespół 
  1. Zakres obowiązków
    • Aktywne nawiązywanie rozmów z potencjalnymi klientami w celu wstępnej kwalifikacji leadów i rozpoznania ich zainteresowania oferowanymi rozwiązaniami 
    • Prowadzenie rozmów mających na celu zrozumienie potrzeb biznesowych klientów i dopasowanie odpowiednich rozwiązań, przekierowanie do właściwego opiekuna klienta  
    •  odpowiadanie na zapytania oraz udzielanie podstawowych informacji na temat oferty 
    • Bliska współpraca z działem handlowym poprzez organizowanie spotkań z klientami oraz zapewnienie sprawnej komunikacji między klientem a zespołem sprzedażowym 
  2. Wymagania
    • Wykształcenie min. średnie. Mile widziani absolwenci i absolwentki techników i szkół o profilu technicznym,  
    • Doświadczenie w obsłudze klienta (stacjonarnie bądź call center) 
    • Znajomość narzędzi Microsoft Office 
    • Prawo jazdy kat. B  
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1 
    • Zainteresowanie nowymi technologiami  
    • Język polski (ojczysty)  
    • Umiejętności rozpoznania biznesowych potrzeb klienta 
    • Zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole, samodzielność 
    • Otwartość, elastyczność i orientacja na zespół 

Co oferujemy?

  • Elastyczność pracy – hybrydowy model pracy (40/60), elastyczne godziny pracy
  • Rozwój i ciągłe podnoszenie kwalifikacji – nasze pełne wsparcie w procesie wdrażania, mentoring doświadczonych współpracowników, sesje szkoleniowe, warsztaty, certyfikacja współfinansowana przez Tekniska
  • Możliwość przystąpienia do programów ochrony opieki zdrowotnej, ubezpieczenia na życie i pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach
  • Nowoczesne biuro i narzędzia – do dyspozycji zespołu: kawa, herbata, napoje, owoce i strefa relaksu w ogrodzie
  • Parking dla pracowników (w tym miejsca z ładowarką elektryczną, parking dla rowerów)
  • Małe zespoły, płaską strukturę, przyjazną atmosferę
  • Brak dress-code
  • Możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie
Zostaw CV ⬇️
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. 

 

    * pola obowiązkowe


    Do przyszłej koleżanki / kolegi

    Dlaczego warto pracować w Tekniska?

    Przeczytaj kilka słów od naszej Prezes - Zuzanny Wieczorek i sam/a się przekonaj ☺️

    Codzienność pracy w IT przestała być wyzwaniem? Interesuje Cię, jak działają sieci w przemyśle lub chcesz pokierować swoją karierą w stronę cyberbezpieczeństwa IT/OT i zdobyć najbardziej poszukiwane kompetencje na rynku? A może już jesteś ekspertką/ekspertem w swoim fachu i chcesz sprawdzić się w zespole specjalistów, którego członkowie mogą stale uczyć się od siebie?
    Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco – dołącz do nas i rozwijaj skrzydła! Tekniska to zespół. Tekniska to osobowości. Tekniska to my. Wyznajemy motto „Everything connects”, a u naszych podstaw leży technologia – rozwiązujemy problemy naszych partnerów w biznesie w zakresie transmisji danychcyberbezpieczeństwa w OT. Z naszym zespołem, zamiast tonąć w procedurach i raportach, będziesz przenosił góry i realizował ambitne, inżynierskie cele.
    Jacy jesteśmy? W biznesie i prywatnie czasem idziemy pod prąd, ale zawsze gramy fair. Wiemy, że  problem często ma przynajmniej kilka rozwiązań. Uważamy, że kluczem do efektywności jest minimum biurokracji i maksimum kreacji. Mimo dynamicznych czasów, w naszym zespole jest bardzo mała rotacja – inwestujemy w długofalowe relacje z klientami i współpracownikami. Jesteśmy pasjonatami z głowami pełnymi pomysłów i entuzjastami technologii. Wierzymy również, że fundamentem sukcesu jest balans życiowy. Jesteśmy lojalni, uczciwi i nie idziemy na skróty, jeżeli chodzi o jakość. Bierzemy odpowiedzialność za swoją pracę i stawiamy sobie ambitne cele, ale nigdy kosztem zdrowia – dbamy o siebie i nasze relacje. Cele zrównoważonego rozwoju są naszymi celami. Działamy na rzecz odpowiedzialności społecznej, przeznaczając 2% z zysku netto na wsparcie potrzebujących i angażujemy się w inicjatywy poprawiające rzeczywistość wokół nas.
    Jesteśmy kreatywni i dynamicznie się rozwijamy. Jesteśmy dumni z tego, co robimy i cały czas sprawia nam to radość, która napędza do działania 😉 Jeśli dołączysz do naszego zespołu, możesz spodziewać się: wysokiej kultury organizacji, świetnej i kameralnej atmosfery, pysznej kawy, życzliwości i odrobiny twórczego chaosu.
    Kogo i jakich umiejętności szukamy? Sprawdź check-listę powyżej i…
    • jeżeli pasujesz idealnie – koniecznie się odezwij,
    • jeżeli nie masz pewności, czy aplikować, bo brakuje Ci wiedzy w niektórych obszarach, ale jesteś osobą pilną, zdyscyplinowaną i otwartą na nową wiedzę – spróbuj, bo lubimy uczyć i dawać szansę ambitnym i głodnym wiedzy,
    • jeśli Twoje kompetencje przewyższają te w opisie stanowiska, ale podoba Ci się Tekniska – sprawdź, co możemy Ci zaoferować, a się nie zawiedziesz.
    Innymi słowy: jeżeli wyznajesz podobne wartości co my, zapraszamy do rozmowy. Na pewno znajdziemy wspólny język.
    Zapraszam Cię serdecznie!
    Zuza Wieczorek
    CEO/CTO