VIPER-212A-T5G-P8-HV
weos; managed layer3; 5x1Gb/s; 7x100 Mb/s; 6x PoE / 2x PoE Gb/s; 48-110VDC; M12; IP67; EN50155; EN50121-4; EN50121-3-2; EN45545-2
weos; managed layer3; 5x1Gb/s; 7x100 Mb/s; 6x PoE / 2x PoE Gb/s; 48-110VDC; M12; IP67; EN50155; EN50121-4; EN50121-3-2; EN45545-2
Viper-212A-T5G-P8-HV to zarządzalny, 12-portowy przełącznik Ethernet z funkcją routera zaprojektowany, aby spełnić wszystkie wymagania rynku pojazdów szynowych.
Porty PoE zapewniają skuteczne zasilanie urządzeń końcowych i wraz z portami Gigabitowymi umożliwiają współpracę z szerokopasmowymi urządzeniami jak np. punkty dostępowe AP oraz sieciowe rejestratory wideo (NVR-Network Video Recorders). Viper został zaprojektowany, aby sprostać wymaganiom pracy w trudnych warunkach sieci pokładowej w pociągach. Ciągłe wibracje, ekstremalne temperatury, duża wilgotność oraz wymagające otoczenie elektryczne to niektóre cechy środowiska w jakim będzie pracował. Membrana Gore-Tex™ zapobiega kondensacji pary wodnej wewnątrz urządzenia, natomiast złącza M12 zintegrowane w obudowie zwiększają odporność na wibracje. Wysoki poziom izolacji galwanicznej pomiędzy wszystkimi interfejsami pozwala na bezpośrednie podłączenie do instalacji w pojeździe i chroni przed przepięciami oraz w przypadku przeskoku iskry. Klasa szczelności IP67 zapobiega przedostawaniu się wody i kurzu. Cała konstrukcja została zaprojektowana w zwartej kompaktowej obudowie, co w połączeniu z bardzo wysokim MTBF pozwala na łatwą integrację oraz zapewnia niskie koszty eksploatacji. Staranne badania produktu przeprowadzone przez niezależne laboratoria potwierdziły zgodność z szeroką gamą standardów, zwłaszcza EN 50155, gdzie we wszystkich aspektach uzyskuje on najwyższą klasę zgodności. Najnowocześniejszy zakład produkcyjny ”Westermo” gwarantuje jakość każdej pojedynczej sztuki, m.in. poprzez testy temperaturowe. System operacyjny WeOS oferuje bogaty zestaw funkcji do zastosowań w sieciach IP, np. protokół ringowy FRNT z bardzo szybką rekonfiguracją dla portów 100Mbps, a także Gbps. Funkcjonalność ”kopii zapasowej urządzenia” zwiększa niezawodność Vipera oraz ułatwia zmiany w konfiguracji i tworzenie kopii zapasowej. Spełniając wymagania rynku taboru kolejowego, Viper bardzo dobrze nadaje się do wdrożenia w każdej innej aplikacji w trudnych i wymagających warunkach pracy np. w górnictwie.