VIPER-208-T4G-TBN
Backbone; 4x1Gbps; 4x100 Mbps; EN50155; EN50121-4; EN50121-3-2; EN45545-2
Backbone; 4x1Gbps; 4x100 Mbps; EN50155; EN50121-4; EN50121-3-2; EN45545-2
Viper-208-T4G-TBN jest zarządzalnym switchem routującym zoptymalizowanym dla potrzeb taboru kolejowego, w szczególności do zapewnienia działania pokładowej sieci szkieletowej pociągu, tzw. Backbone Network. Switch posiada podwójny przekaźnik obejściowy (bypass) pozwalający na utrzymanie połączeń sieci Bacbone Network między wagonami, nawet w przypadku wystąpienia awarii zasilania w jednym z wagonów. Porty gigabitowe umożliwiają efektywną pracę szerokopasmowej sieci szkieletowej, także w złożonych topologiach, np pierścienia (ring) oraz może bezpośrednio obsługiwać urządzenia końcowe.
Viper został zaprojektowany tak, aby wytrzymać ekstremalnie trudne warunki pracy w pociągach, w tym narażenie na ciągłe wibracje, zmiany poziomu temperatury, wilgotność i środowisko elektryczne wymagające wyjątkowej odporności na zakłócenia. Membrana GORE-TEX® zapobiega kondensacji wilgoci wewnątrz switcha. Porty z gwintowanymi złączami M12 zintegrowane są z obudową i zapewniają dodatkową odporność na wibracje. Wysoki stopień izolacji między wszystkimi interfejsami umożliwia bezpośrednie podłączenie Vipera do zasilania pomocniczego pojazdu i chroni przed przepięciami. Obudowa w klasie szczelności IP67 zapobiega wnikaniu wody i pyłu. Zoptymalizowana konstrukcja zapewnia wyjątkowo kompaktowe kształty, co w połączeniu z bardzo wysokim MTBF daje użytkownikowi pakiet odporności i niskich kosztów całkowitych w całym okresie cyklu życia urządzenia. Dokładne testy w niezależnych laboratoriach potwierdzają zgodność z szerokim zakresem norm, w tym z normą EN 50155, gdzie osiągnięta została najwyższa klasa zgodności we wszystkich testowanych aspektach. Najnowocześniejszy zakład produkcyjny Westermo zapewnia jakość każdego egzemplarza poprzez cykliczne testowanie.