Wpisz czego szukasz
i kliknij enter

Opis produktu
Ibex-RT-220-LV EU

Bezprzewodowy węzeł WLAN Ibex-RT-220 jest przeznaczony do kolejowych aplikacji stacjonarnych oraz pokładowych.

Zapewnia niezawodną komunikację w systemach sterowania i nadzoru pojazdów szynowych (TCMS), transmisji wideo, a szczególnie przy połączeniach pomiędzy wagonami (ICL) z funkcją automatycznej rekonfiguracji. Ibex-RT-220 wraz z dedykowaną anteną dla połączeń ICL jest zaprojektowany do pracy w trudnych warunkach na pokładzie pociągu, gdzie jest poddawany ciągłym wibracjom, działaniu ekstremalnych temperatur, wilgotności i silnego pola elektromagnetycznego.

Moduł radiowy skonstruowany, aby zapewnić wysoką czułość (nawet przy wysokich prędkościach transmisji danych/modulacji), stabilne połączenie radiowe, zoptymalizowaną obsługę DFS, itp. Utrzymuje niezawodne i o wysokim transferze połączenie z bezprzewodowymi przemysłowymi klientami nawet na większych dystansach.

Zastosowana membrana GORE-TEX® zapobiega wewnętrznej kondensacji pary wodnej. Wysokiego poziomu izolacja między wszystkimi interfejsami umożliwia bezpośrednie podłączenie do zasilania z instalacji pojazdu i chroni przed przepięciami, iskrzeniem. Klasa szczelności IP66 zapobiega wnikaniu wody i pyłu nawet przez szybkozłącza antenowe QMA.

Kompaktowa, zoptymalizowana konstrukcja, niskie koszty eksploatacji w połączeniu z bardzo wysokim parametrem MTBF umożliwiają zabudowę w ograniczonej przestrzeni oraz w instalacjach zewnętrznych. Dokładne badania typu w niezależnych laboratoriach potwierdzają zgodność z szeroką gamą standardów m.in. EN 50155, FCC i EN 300 440 (ten ostatni umożliwia korzystanie z pasma 5,8 GHz na obszarze UE).

Spełnienie przez Ibex-RT-220 wymagań dla rynku kolejowego pozwala na zastosowanie w dowolnie innej aplikacji z ciężkimi warunkami pracy i wymagającymi warunkami środowiskowymi np. w branży górniczej lub przemyśle stoczniowym.m i wyładowaniami (ESD).

Specyfikacja
Ibex-RT-220-LV EU

  1. Kompaktowy węzeł WLAN
  2. Praca w trybie: Punkt Dostępowy AP, Client lub Bridge
  3. Obsługa MIMO 2×2
  4. Praca w pasmach 2,4 GHz i 5 GHz
  5. Szybka i łatwa konfiguracja
  6. Specjalny stabilny i bezpieczny tryb pracy dla połączeń między wagonami (ICL)
  7. Zaprojektowany i wykonany do pracy w trudnych warunkach środowiskowych
  8. Gwarantowana wydajność w rozszerzonym zakresie temperatur pracy
  9. Izolacja wysokiego poziomu umożliwia bezpośrednie podłączenie zasilania
  10. Dopuszczony do stosowania w pociągach i lokomotywach – spełnia wymagania EN50155
  11. Wysokiej jakości moduł radiowy gwarantuje niezawodną pracę w krytycznych aplikacjach
  12. Niski pobór mocy
  13. Funkcje DFS – wykrywanie radarów w paśmie 5 GHz
  14. Niezakłócone działanie w pobliżu innych urządzeń radiowych