Wpisz czego szukasz
i kliknij enter

Tekniska Polska z nową, cyberpunkową identyfikacją wizualną. “Polski przemysł potrzebuje powiewu świeżego powietrza”.

Kategoria

Udostępnij wpis

Po 19 latach obecności na rynku, Tekniska – firma zajmująca się cyberbezpieczeństwem i przemysłową transmisją danych – odświeża swoją markę. Zmiana jest podyktowana wzmocnieniem segmentu usług w portfolio firmy, jak również chęcią wytyczania trendów w polskim przemyśle.

Celem wprowadzonych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako dostawcy usług z obszaru OT oraz cyberbezpieczeństwa przemysłu. Nasz odświeżony wizerunek ma również odzwierciedlać potrzeby naszych klientów i partnerów działających bądź dopiero wchodzących w obszar Przemysłu 4.0. To firmy nowoczesne, pragnące zmian i chcące podążać za branżowymi trendami. Czujemy, że powinniśmy być siłą wytyczającą te trendy – komentuje Zuzanna Wieczorek, CEO Tekniska Polska.

Nowa identyfikacja wizualna firmy została przygotowana w duchu cyberpunkowym i obejmuje odświeżony logotyp, kolorystykę, ikonografię i fonty. Na potrzeby zmiany powstała również nowa strona internetowa.

Zuzanna Wieczorek dodaje również, że poza aspektem wizualnym, zmiana dotyczy przede wszystkim komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy. – Jako firma, przez 19 lat wypracowaliśmy sobie pewny sposób komunikacji, który wymagał od nas weryfikacji i zdarzenia go z celami biznesowymi, jakie chcemy osiągnąć jako przedsiębiorstwo. Zdajemy sobie sprawę, że w takiej sytuacji jest wiele firm operujących w sektorze przemysłowym, które z zasady mocno skupiają się na swojej technologii, a mniej na marketingu. Polski przemysł potrzebuje powiewu świeżego powietrza i mamy nadzieję nim być.

Za przygotowanie strategii komunikacji i jej realizację odpowiedzialna jest firma Good Division/ Wolfwire. Opracowaniem nowej identyfikacji wizualnej zajęła się firma Challenge.

Zobacz inne aktualności

Wywiady
Rafał Wiszniewski z Orange: Jednym z głównych atutów firmy Tekniska są specjaliści

O współpracę z Tekniską i korzyści z udziału w programie partnerskim zapytaliśmy jednego z naszych partnerów – Rafała Wiszniewskiego z Orange Polska.

Webinary
Drzwi do OT zostały OTwarte! Zapraszamy do oglądania!

Pierwszy w historii webinar rekrutacyjny Tekniski OTwórz się na OT jest już za nami. Uczestnicy webinaru dowiedzieli się, dlaczego warto dołączyć do teamu Tekniski!

Ta strona używa plików Cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie Cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami używanej przeglądarki. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności.