W miniony weekend, z okazji Światowego Dnia Walki z Depresją, mieliśmy zaszczyt uczestniczyć w wyjątkowej gali, celebrującej 10-lecie kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.” Inicjatywa ta od lat przełamuje tabu dotyczące zdrowia psychicznego, edukując i wspierając osoby zmagające się z depresją. W świecie technologii, temat ten jest niezwykle istotny, szczególnie wobec współczesnych wyzwań w cyberprzestrzeni.
Pamiątkową statuetkę w imieniu naszej firmy odebrał Robert Wypich, Dyrektor Finansowy i Wiceprezes Zarządu, co jest dla nas zobowiązaniem do dalszego zaangażowania w działania na rzecz zdrowia psychicznego. Kampania, obejmująca m.in. billboardy w stolicach wojewódzkich i wystawę portretów w Warszawie, ma na celu zwiększenie świadomości Polaków na temat depresji oraz promowanie jego prawidłowego leczenia.
W świecie technologii, w którym na co dzień pracujemy, temat zdrowia psychicznego pełni bardzo ważną rolę. Jako firma dostrzegamy, jak fundamentalne jest ono, szczególnie w kontekście problemów związanych ze współczesnymi zagrożeniami w cyberprzestrzeni, ale nie tylko. Dzisiejsze wyzwania związane z technologią, takie jak cyberprzemoc czy stres wynikający z samej obecności w sieci, mogą poważnie wpływać na nasze samopoczucie i samoocenę, niejednokrotnie prowadząc do poczucia bezradności. Świadomość zagrożeń w świecie cyfrowym, a co za tym idzie – edukacja – są kluczowe dla budowania empatycznego i bezpiecznego społeczeństwa, a także stanowią klucz do skutecznego radzenia sobie w tym dynamicznym świecie. Kompetencje przyszłości, takie jak umiejętność radzenia sobie ze stresem, krytyczne myślenie oraz realistyczny wgląd w nasze prawdziwe potrzeby i możliwości, stają się niezbędne. Wierzymy, że razem możemy przyczynić się do pozytywnej zmiany i wspierać tych, którzy tego najbardziej potrzebują. – Zuzanna Wieczorek, CEO Tekniska.
Dziękujemy wszystkim, którzy wspierają tę cenną inicjatywę. Razem możemy przyczynić się do pozytywnej zmiany!