Jakość i serwis Jakość z najwyższej półki

Gwarancja najwyższej jakości oraz polityka jakościowa Tekniska Polska pozwalają Klientom skupić się na zasadniczym biznesie. Legendarna jakość naszych produktów pozwala nam wyprzedzać konkurencję i pomaga budować przewagę rynkową naszych klientów.

Czytaj więcej

Jakość i serwis

JakośćPolityka jakości i cele jakościowe Tekniska Polska

Produkty oferowane przez Tekniska Polska cechują się najwyższą na rynku jakością. Odsetek produktów trafiających do napraw gwarancyjnych oscyluje poniżej wartości błędu statystycznego co uznajemy za wynik doskonały, zważywszy na warunki w jakich pracują nasze urządzenia. Potwierdzeniem najwyższej jakości produktów Tekniska Polska jest bardzo długi okres udzielanej Klientom gwarancji która wynosi:

  • 60 miesięcy (5 lat) na produkty Westermo
  • 36 miesięcy (3 lata) na produkty Conel
  • 24 miesiące (2 lata) na produkty RADiflow, Elpro, Calamp

Celem strategii jakości przyjętej przez Tekniska Polska jest zapewnienie Klientom produktów o najwyższej dostępnej jakości oraz oraz unikalnej bezkonkurencyjnej funkcjonalności. Produkty dostarczane na rynek przez naszą spółkę wyznaczają trendy jakościowe za którymi stara się podążać nasza konkurencja.

Funkcjonalność urządzeń sieciowych, które oferujemy zapewnia naszym Klientom spełnienie ich potrzeb i zabezpiecza ich procesy biznesowe dostarczając niespotykanych na rynku rozwiązań cyberbezpieczeństwa, szybkości autorekonfiguracji, zarządzania strukturami zbiorczymi.

Dumą i ambicją Tekniska Polska jest głęboka synergia z Klientami. Towarzyszymy naszym Klientom od pierwszego kontaktu, poprzez cały cykl życia kolejnych generacji produktów. Dzięki temu wyjątkowemu podejściu zyskaliśmy uznanie i staliśmy się dla naszych Klientów wartościowym partnerem,  zdolnym współtworzyć jego przewagę konkurencyjną poprzez udział w budowaniu unikalnych rozwiązań przemysłowych.

SerwisZgłaszanie usterek i wysyłanie urządzeń do serwisu

Wymaganą formą zgłoszenia usterki jest forma pisemna. Zgłoszenie usterki musi zawierać:

  • Markę i model urządzenia
  • Numer seryjny urządzenia (obligatoryjnie, pod rygorem nieprzyjęcia zgłoszenia)
  • Krótki opis usterki
  • Dane kontaktowe do osoby po stronie Klienta. Osoba kontaktowa powinna być zorientowana technicznie i potrafić udzielić podstawowych wyjaśnień pracownikom Działu Technicznego Tekniska Polska.

 

Zgłoszenie usterki może być dokonane poprzez e-mail na adres: techniczny@tekniska.pl bądź w formie papierowej jako dokument dołączony do przesyłanego urządzenia po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.

Warunki gwarancji urządzeń, których dystrybutorem jest Tekniska Polska

LogoWestermo143 LogoConel143 LogoElpro143 LogoCalAmpl143 LogoRADiFlow143
Gwarancja Westermo thumb Gwarancja Conel thumb Gwarancja Elpro thumb Gwarancja CalAmp thumb Gwarancja RADiFlow thumb
 Warunki gwarancji WESTERMO
Warunki gwarancji CONEL
Warunki gwarancji ELPRO
Warunki gwarancji CALAMP
Warunki gwarancji RADILFLOW